clintholtsdesign.blogg.se

En blogg för dig som älskar renovering, hem och inredning. Med bloggen vill jag inspirera dig till nya idéer. Jag arbetar som säljare av heminredning från Zelected by house samt att jag gör olika egendesignade tavlor och annat smått och gått.

Första veckan på semestern går till att....

Publicerad 2015-07-15 20:13:58 i Renovering, Tisp och inspiration,

Tillrättaställa småsaker i huset. Mannen i huset kämpar på sin första vecka på semestern. Jag själv jobbar. Hur roligt är det när jag vet att han är ledig? Nja måttligt kan jag säga. Men jag har ett nytt projekt att färdigställa på jobbet och när jag har gjort de blir det en vecka ledigt hoppas jag 😀☀️ 

Idag när jag kom hem från jobbet satt äntligen min efterlängtade altandörr till tvättstugan på plats. Vilken lycka att komma hem efter en dag på jobbet och D Ä R sitter den ❤️ det har varit lite smått jobbigt att springa igenom halva huset när tvätten skall ut. Så här blev resultatet. 



Före 


Efter 

Vilken skillnad ! 

Nu ligger fokus på att få i garageportatna också. Han är gudomlig på att kämpa och jobba så vi ska få de fint. Jag själv får måla när jag är ledig och det passar mig utmärkt. 

Så här ser garageportatna ut idag 😱 



Ser totalt bedrövligt ut men de kommer bli så fint. Vi har ju också byggt ut som ni ser. Innan fanns bara ett garage. Vi behöver två till våra bilar så de kommer bli så bra. Fortsättning följer..... 

Kram S 🎀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Clintholtsdesign

Bor i Västervik med min man som är snickare. Har 4 utflugna barn och ett litet barnbarn. Min man och jag har ett sinne att få ihop vårt hem med det lilla extra finessen så de passar oss. Jag arbetar som platschef i en secondhand butik och säljer också heminredning via homeparty. Ett riktigt roligt jobb. På senaste tiden har jag börjat tillverka egendesignade tavlor. Min stora dröm just nu är att starta upp en egen inredningsbutik. Vill du marknadsföra något du gör? Kontakta mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela