clintholtsdesign.blogg.se

En blogg för dig som Àlskar renovering, hem och inredning. Med bloggen vill jag inspirera dig till nya idéer. Jag arbetar som sÀljare av heminredning frÄn Zelected by house samt att jag gör olika egendesignade tavlor och annat smÄtt och gÄtt.

Julpynt i mĂ€ngder đŸŒČ🌟

Publicerad 2015-11-22 21:40:38 i AllmÀnt, Tisp och inspiration, Zelected by houze,

Visst Ă€r det en mysig tid vi gĂ„r till mötes? Förr förknippades julen med Ă„ngest. Hade otroligt svĂ„rt för alla mĂ„sten och allt som skulle köpas in för att barnen skulle fĂ„ en fin jul. Nu lever maken och jag ensamma sĂ„ vi gör lite som vi vill. Vi lĂ€gger pengar pĂ„ vĂ„rt barnbarn i form av sparande till framtiden det fĂ„r rĂ€cka sĂ„ nu kĂ€nns allt bĂ€ttre. Inga mĂ„sten direkt utan bara njuta och ha de bra. 

I fredags började jag pynta Ă€ven att mĂ„nga tycker det Ă€r för tidigt. De tycker inte jag 😀 
HĂ€r ser ni lite av resultatet. 

Lilla Ernst frĂ„n ZBH 199 kr 


Xmas underbar liten ljushĂ„llare som fanns i vĂ„r kollektion för nĂ„gra Ă„r sen. Den hĂ„ller Ă€n enligt mig 🌟 

Vit gran frĂ„n Rusta fĂ„r pryda vĂ„rt hem Ă€ven i Ă„r. Allt gĂ„r i rött, silver och vitt. đŸŒČ

Ernst 199 kr 
Vas/LjushĂ„llare Gloria 199 kr 
Vas/LjushĂ„llare Lucy 129 kr 
💕 Allt frĂ„n Zelected by Houze 💕

Dessa Ă€r ur tidigare Ă„rs julkollektion . 

Vill du bestĂ€lla ur vĂ„r julkatalog gĂ„r du in pĂ„ www.zbh.se och uppger koden 6098 i vĂ„r webbshop  

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Clintholtsdesign

Bor i VÀstervik med min man som Àr snickare. Har 4 utflugna barn och ett litet barnbarn. Min man och jag har ett sinne att fÄ ihop vÄrt hem med det lilla extra finessen sÄ de passar oss. Jag arbetar som platschef i en secondhand butik och sÀljer ocksÄ heminredning via homeparty. Ett riktigt roligt jobb. PÄ senaste tiden har jag börjat tillverka egendesignade tavlor. Min stora dröm just nu Àr att starta upp en egen inredningsbutik. Vill du marknadsföra nÄgot du gör? Kontakta mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela