clintholtsdesign.blogg.se

En blogg för dig som älskar renovering, hem och inredning. Med bloggen vill jag inspirera dig till nya idéer. Jag arbetar som säljare av heminredning från Zelected by house samt att jag gör olika egendesignade tavlor och annat smått och gått.

Många härliga erbjudanden i

Publicerad 2015-11-06 18:21:05 i Allmänt, Tisp och inspiration, Zelected by houze,

Är så glad. Tror jag hittat en lokal som jag och en väninna ska dela på. Vår plan
är att ha ett showroom för att visa våra produkter. Hon är hudvårdskonsulent och jobbar med Mary Kay. Tror vi kan få till de riktigt bra. Lokalen ligger centralt i Västervik centrum och är en av de mest trafikerade gatorna. Vi ska kika på den nästa vecka. 

Nu har vi hur många härliga erbjudanden som helst hos oss på Zelected by Houze. 

Mörkret sänker sig allt tidigare och vem älskar inte att lysa upp hemma med tända ljus!

Mycket fina och härliga julklappar till dig själv eller någon du tycker mycket om. 







4-pack ”Estrella Noir”  ljuslyktor att hänga i granriset eller på en cool gren som vi har gjort!
NU 4-pack 149 kr (199kr)!

Boka en mysig höstvisning redan idag eller gå in och shoppa i min webshop 
http://webshop.zbh.se/sv/ 
Ange 6098 i shoppen .

💕 Ha en riktigt härlig fredag 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Clintholtsdesign

Bor i Västervik med min man som är snickare. Har 4 utflugna barn och ett litet barnbarn. Min man och jag har ett sinne att få ihop vårt hem med det lilla extra finessen så de passar oss. Jag arbetar som platschef i en secondhand butik och säljer också heminredning via homeparty. Ett riktigt roligt jobb. På senaste tiden har jag börjat tillverka egendesignade tavlor. Min stora dröm just nu är att starta upp en egen inredningsbutik. Vill du marknadsföra något du gör? Kontakta mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela