clintholtsdesign.blogg.se

En blogg för dig som Àlskar renovering, hem och inredning. Med bloggen vill jag inspirera dig till nya idéer. Jag arbetar som sÀljare av heminredning frÄn Zelected by house samt att jag gör olika egendesignade tavlor och annat smÄtt och gÄtt.

MysmĂ„ndag 💞

Publicerad 2015-11-23 20:02:09 i AllmÀnt, Tisp och inspiration, Zelected by houze,

Idag har jag pratat vidare med min vĂ€ninna ang lokalen vi kanske ska hyra. Dock Ă€r vi inte riktigt överens med hyresvĂ€rden om uppsĂ€gningstiden. Han vill ha 9 mĂ„nader och det Ă€r för lĂ„ng tid enligt oss. Vi ska ju "bara" ha detta pĂ„ hobbynivĂ„ och vi vet ju inte alls hur det kommer gĂ„ för oss. Vi kan gĂ„ med pĂ„ 3 mĂ„nader sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se vad styrelsen sĂ€ger om vĂ„rt förslag. Lokalen har stĂ„tt ledig 1 Ă„r och styrelsen borde tycka det Ă€r bĂ€ttre att fĂ„ in hyra av oss Ă€n inte alls. 

Idag har jag varit riktigt trött pĂ„ jobbet, som vanligt dĂ„ det Ă€r mĂ„ndag. DĂ„ Ă€r det sĂ„ skönt att komma hem och njuta i hemmets vrĂ„. 

Nu blir det lite mys framför tv 💞 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Clintholtsdesign

Bor i VÀstervik med min man som Àr snickare. Har 4 utflugna barn och ett litet barnbarn. Min man och jag har ett sinne att fÄ ihop vÄrt hem med det lilla extra finessen sÄ de passar oss. Jag arbetar som platschef i en secondhand butik och sÀljer ocksÄ heminredning via homeparty. Ett riktigt roligt jobb. PÄ senaste tiden har jag börjat tillverka egendesignade tavlor. Min stora dröm just nu Àr att starta upp en egen inredningsbutik. Vill du marknadsföra nÄgot du gör? Kontakta mig :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela